Mocht u niet tevreden zijn met het product dat u heeft besteld of het voldoet om welke reden dan ook niet aan uw verwachtingen, dan is het mogelijk om uw geld terug te krijgen of om uw product om te wisselen. Neem hiervoor als eerst contact op met onze klantenservice via:
Vermeld hierbij altijd duidelijk uw bestelnummer en het artikel waar het om gaat.
Als u uw product wilt retourneren leest u dan goed deze informatie.
Als u niet tevreden bent met het product kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@balkonafscheiding.nl. Zodra wij het product hebben ontvangen en hebben gecontroleerd krijgt u het complete aankoopbedrag terug.
Let op: Wanneer een geretourneerd product bij ons binnen komt zullen wij het controleren op beschadigingen. Als blijkt dat een product gebruikt is of beschadigd is door onzorgvuldig verpakken zullen wij het product naar u terug sturen. Geeft u bij het retourneren altijd duidelijk aan wat uw bestelnummer is en om welk het gaat.
Als blijkt dat het product dat u heeft besteld niet voldoet aan uw eisen, denk hierbij aan bijvoorbeeld de kleur, dan kunt u het product naar ons terug sturen en u in een e-mail aangeven welk vervangend product u hiervoor wilt ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@balkonafscheiding.nl. Geeft u duidelijk aan wat uw bestelnummer is en wat het artikelnummer van het product is.
Hiervoor geldt dat als u een duurder product besteld dat duurder is, u het prijsverschil wel moet betalen.
Als blijkt dat u een defect product heeft ontvangen geef dit dan altijd zo snel mogelijk door via info@balkonafscheiding.nl. Geeft u bij het retourneren van een defect product altijd het ordernummer en het artikelnummer door. Zodra wij het defecte product hebben ontvangen zullen wij het controleren en u middels een e-mail op de hoogte houden. Wanneer u het defecte product heeft geretourneerd ontvangt u van ons kosteloos een vervangend product. U ontvangt van ons bericht wanneer het vervangend product wordt toegezonden.
Als blijkt dat u een beschadigde verpakking heeft ontvangen neem dan altijd eerst foto’s van de verpakking. Zonder foto’s van de verpakking kunnen wij het ook niet voorleggen bij onze verzender.
Neem contact op met onze klantenservice via: info@balkonafscheiding.nl. Geef hierbij duidelijk aan wat uw bestelnummer is en wat het artikelnummer is van het product waar het om gaat.
Voor een aantal producten geldt een uitzondering, dit zijn producten die voor u op maat worden gemaakt zoals de balkonafscheidingen. Voor deze producten kunnen wij u helaas geen geld terug geven. Het product wordt namelijk speciaal op maat voor u gemaakt en kunnen wij niet opnieuw verkopen. Onze maatwerk balkonafscheidingen en tuinposters zijn dan ook uitgesloten van het herroepingsrecht.
Als u een vraagt heeft over het retourneren van een product of over de algemene voorwaarden kunt u ons altijd een e-mail sturen via info@balkonafscheiding.nl Vermeld hierbij altijd het bestelnummer en het artikelnummer van het product.